DP pic

DP pic

Friday, June 4, 2010

rahsia hati.....

kadang2 aku terfikir...cerewetkah aku? baik sgt kah aku? salahkah aku inginkan yg terbaik? ermmmm tah la...hanya Allah sahaja yang memahami apa yg kita inginkan tidak insan lain...hanya DIA yang Maha Mengetahui apa yg terbaik buat diri kita.....

aku inginkan something new in my life...aku ingin berhijrah...namun, aku perlukan sokongan...kenapa mereka tidak boleh memahaminya...salahkah aku mengimpikan baitul muslim yg penuh dgn mawaddah warahmah? tahlah...masih adakah peluangku untuk merealisasikan impian ini...hanya Allah sahaja yg Maha Mengetahui...



Ya Allah,
Jika apa yg ku impikan ini yg terbaik disisiMu, yg terbaik buat agamaku, diriku, keluargaku dan seluruh muslimin dan muslimat, perkenankanlah ia...sesungguhnya hanya pada Engkau aku memohon...Amin ya rabbal alamin.....

No comments:

Post a Comment