DP pic

DP pic

Tuesday, June 29, 2010

Jawapan di persimpangan......





~ Hadirnya kau wahai kasih menerbitkan kembali rasa2 yg telah lama hilang ~ aku bukanlah permata pujaan ~ aku hanya wanita biasa yg punya rasa cinta dan sayang ~ aku ikhlas menyanyangimu ~ aku tertaut akan kesederhanaanmu ~ aku tertaut akan senyumanmu ~ adakah kau jua merasakan apa yg kurasakan??? ~ berilah jawapanmu wahai kekasih agar ku bisa hidup dalam ketenangan ~ hadirlah kasih hadirlah dikau dalam hidupku ~

Ya Allah, jika benar 'dia' terbaik buat diriku, agamaku, keluargaku, duniaku, akhiratku dan seluruh muslimin dan muslimat, kau satukanlah hati kami, kau tautkanlah kasih sayang di antara kami agar bisa kami melayari bahtera rahmatMu...Namun, andai selainnya yg lebih baik buat diriku, agamaku, keluargaku, duniaku, akhiratku dan seluruh muslimin dan muslimat,Engkau berikanlah yg lain itu buatku dan redhakanlah hati ini seikhlas-ikhlasnya dalam menerima ketentuanMU...Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui segala isi hatiku...Hanya padaMu ku bermohon......

Cinta itu cahaya sanubari
Kurniaan Tuhan
Fitrah insani
Di mana terciptanya cinta
Di situ rindu bermula
Cinta itu tidak pernah meminta
Tetapi memberi sepenuh rela....

No comments:

Post a Comment