DP pic

DP pic

Wednesday, June 9, 2010

hari yg sedih.....

Tanggal 9 Jun 2010 (Rabu)...berlakunya sesuatu yg menyedihkan aku...


Teman
Hadirnya dirimu amat ku hargai
Hadirnya dirimu amat bermakna buatku
Hadirnya dirimu memberi sinar baru dalam hidupku
Aku ikhlas menyanyangi dirimu
Janganlah kau meminta lebih
Kerna ku tak mampu membenarkannya

Teman
Bukan aku tidak sayang
Bukan aku tidak suka
Aku tidak sanggup melukai hatimu
Aku tidak sanggup melihat kau bersedih
Aku tidak mahu mengulangi kesilapan lalu

Teman
Maafkan aku
Kerna ku tidak mengetahui bahawa hari ini
Mengingatkan kau kpd kenangan silam
Kenangan yg menyakitkan
Dan hari ini juga
Hari ini juga ku melukai mu
Maafkan diriku wahai teman

Namun
Keadaan memaksa aku mengatakannya
Keadaan memaksa aku meluahkan sejujur hatiku

Biarlah
Biarlah waktu yg menentukan
Biarlah suratan yg berbicara
Apa yg akan berlaku seterusnya
Jika sudah tertulis di Luh Mahfus
Aku milikmu
Aku tetap milikmu

Namun
Bukan pengharapan yg kulayangkan
Bukan anganan ku lemparkan
Ia hanya sebuah kemungkinan

Cinta
Datangnya tidak disuruh
Perginya tidak di minta
Jika sudah jodoh
InsyaAllah


Maafkan aku teman
Semoga kau bertemu si pemilik hatimu


SESUNGGUHNYA KAU LAH SAHABATKU DUNIA DAN AKHIRAT

No comments:

Post a Comment