DP pic

DP pic

Wednesday, July 24, 2013

Berbahagialah Dikau Di Sana (2004-2013)

Hari ini hampir 9 tahun dia bersama kami,
Hari ini hampir 9 tahun dia membahagiakan kami,
Hari ini hampir 9 tahun dia mengisi kekosongan hati,
Hari ini hampir 9 tahun dia sentiasa di sisi,

Sayangku terhadapmu telah wujud 9 tahun yg lalu,
Sayangku terhadapmu tiada galang gantinya,
Sayangku terhadapmu bagai kasih seorang ibu kepada anaknya,
Sayangku terhadapmu sampai ke syurga...

Akan tetapi,

Hari ini dia kaku tanpa bisikan manja,
Hari ini dia kaku tanpa melihatku dgn pandangan kasih,
Hari ini dia kaku tanpa aktif berlari ke sana sini,
Hari ini dia tinggalkan kami buat selamanya...

Maafkan aku jika aku bukan tuan yang sempurna,
Maafkan aku jika aku tidak mampu berikan yg terbaik,
Maafkan aku jika aku sentiasa sibuk dengan tugasku,
Maafkan aku kerna tiada di sisi saat terakhirmu,
Maafkan aku...


Tom dikau sentiasa di hati ku....
Berbahagialah dikau di sana...






3 tahun yg lalu ketika kaki Tom kena potong akibat luka yg teruk...3 bulan menatang Tom bagai minyak yg penuh sehingga dia boleh berlari dgn riang.....



Sebelum Tom tenat, dah gi vet 2 kali masukkan air sbb dia x makan dan minum 2 hari akibat selsema....beberapa hari sebelum dia tenat, dia sgt berselera nak makan, hati berbunga igt dia akan sembuh...tapi Allah lebih menyanyanginya...





~ Hanya tinggal kenangan ~





No comments:

Post a Comment